Za jakých podmínek nakupujete
Všeobecné obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky se použijí pro:
- poskytování digitálního obsahu online produktů (online kurzy, webináře, e-booky,
příp. jiné), - členství v online klubu,
- pořádání hromadných akcí (workshopy, víkendové pobyty, semináře),
- poskytování individuálních služeb (online konzultace, mentoring apod.),
- prodej fyzických produktů (např. knihy, kosmetika, potravinové doplňky).
I. Vymezení základních termínů
1. Základní údaje o mně
Lenka Šlesingr
IČ: 63089076
Sídlo: Ševce Matouše 28, Praha 4
E-mail: lenka@zarivaplet.cz
Telefon: +420 602 450 773
Jsem zapsána v živnostenském rejstříku.
Nejsem plátce DPH.
V další části textu vystupuji jako „Prodávající“.
2. Spotřebitel
Uživatel, který je fyzickou osobou a při uzavírání Smlouvy jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti.
3. Smlouva
Smlouva o poskytování Digitálního obsahu, smlouva o členství v online klubu, kupní
smlouva nebo smlouva o poskytování Služeb, která je uzavírána mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Obsahem Smlouvy je povinnost Poskytovatele dodat Uživateli Produkt nebo Službu a povinnost Uživatele zaplatit Poskytovateli stanovenou Cenu. Není-li níže v těchto obchodních podmínkách rozlišeno, o jaký z těchto typů smluv se jedná, vztahuje se dané ustanovení na každý z těchto typů smluv. Smlouvu tvoří Objednávka, potvrzení Objednávky a tyto obchodní podmínky, nebo, jedná-li se o individuální Služby, individuální komunikace mezi smluvními stranami a tyto obchodní podmínky. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivována v elektronické podobě a Uživateli není přístupná.
4. Produkt
Online kurz, webinář, e-book nebo jiný digitální obsah, členství v online klubu, či fyzické zboží (např. knihy, kosmetika, potravinové doplňky).
5. Digitální obsah
Obsah online Produktu, tedy online kurz, webinář, e-book, pracovní listy, či jiné
elektronické materiály.
6. Zboží
Hmotná věc (např. kniha, kosmetika, potravinové doplňky) prodávaná na webu.
7. Služba
Mentoring, konzultace, hromadná akce, online kurz probíhající v reálném čase.
8. Objednávka
Řádně vyplněný a odeslaný elektronický objednávkový formulář.
9. Cena
Konečná cena (včetně všech daní, poplatků a nákladů) uvedená v Objednávce.
II. Odpovědnost
1. Uživatel bere na vědomí, že všechny Produkty užívá na vlastní riziko a že závisí pouze na něm, jakým způsobem informace využije a jakých výsledků dosáhne. Poskytovatel neodpovídá za výsledky, které Uživatel v souvislosti s užíváním Produktu zaznamená, ani nenese odpovědnost za jakoukoli případnou majetkovou či nemajetkovou újmu. Produkty nenahrazují zdravotní, psychologickou ani psychoterapeutickou péči.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
1. U Produktů je na Webu uveden jejich popis, co zahrnují, jaká je jejich cena apod. Tyto popisy Produktů jsou informativního charakteru a nepředstavují návrh na uzavření smlouvy, ustanovení § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se tak nepoužije.
2. Uživatel objednává Produkt přes Webové rozhraní odesláním řádně vyplněného elektronického objednávkového formuláře. Objednávka obsahuje základní informace k Produktu a jeho celkovou Cenu.
3. Před odesláním objednávkového formuláře může Uživatel zkontrolovat a změnit vyplněné údaje. Poskytovatel se spoléhá na pravdivost, správnost a úplnost údajů uvedených v Objednávce a nenese odpovědnost za chybné či neúplné údaje a případnou související škodu. Stisknutím příslušného tlačítka v objednávkovém formuláři je vyplněný objednávkový formulář odeslán a tím Uživatel učinil závaznou objednávku Produktu, resp. návrh na uzavření Smlouvy.
4. Přijetí Objednávky Poskytovatel Uživateli potvrdí zasláním e-mailu na jeho elektronickou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí tohoto potvrzujícího e-mailu je shrnutí Objednávky a tyto obchodní podmínky. Doručením tohoto potvrzujícího e-mailu je Smlouva uzavřena a tento e-mail představuje současně potvrzení o jejím uzavření. Smlouvu lze uzavřít i za individuálně sjednaných podmínek; odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek. 5. Náklady, které Uživateli vzniknou v souvislosti s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) nese Uživatel a tyto náklady se neliší od běžné sazby. Učiněním Objednávky Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku.
IV. Platební podmínky
- Cena produktu
Na webovém rozhraní je u každého produktu uvedena jeho cena. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. U digitálních produktů (e-booky, online kurzy) nejsou účtovány žádné náklady na dopravu, cena uvedená v souhrnu objednávky je tedy cenou konečnou. U kosmetických produktů a potravinových doplňků je k jejich ceně připočítáváno dopravné dle aktuálního ceníku přepravní služby. - Sjednaná cena
Sjednanou cenou je cena uvedená u produktu v okamžiku odeslání vaší objednávky.
Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je
myšlen především překlep nebo chyba při zadávání ceny), pak nejsem povinna vám
za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k
automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo k úhradě
této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Smlouvy odstoupit a vrátit vám
uhrazenou částku. - Úhrada ceny
Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkt dodat až po úplném zaplacení sjednané ceny. - Způsob platby
Sjednanou cenu je možné uhradit následujícími způsoby:- Bezhotovostně bankovním převodem na můj bankovní účet: 47748948/5500.
Pokyny k platbě v podobě faktury obdržíte v e-mailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán. - Bezhotovostně online platební kartou nebo rychlým online bankovním převodem prostřednictvím platební brány. Platební údaje zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu. Tyto údaje se mnou nejsou sdíleny a nemám k nim přístup.
- Bezhotovostně bankovním převodem na můj bankovní účet: 47748948/5500.
Splatnost kupní ceny
Kupní cena je splatná do 14 dnů od potvrzení přijetí objednávky. Datum splatnosti je uvedeno na faktuře. Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. Produkty není možné hradit formou splátkového kalendáře.
V. Jakým způsobem vám budou produkty dodány?
1. Způsob dodání digitálních produktů
E-booky a další digitální produkty budou dodány po zaplacení kupní ceny na e-mail jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít.
Přístupové údaje do členské sekce online kurzů vám budou zaslány na váš e-mail po připsání platby na můj účet.
2. Způsob dodání fyzických produktů
Objednané produkty budou zaslány prostřednictvím vybrané přepravní služby na adresu uvedenou v objednávce nebo na pobočku výdejní sítě dle vašeho výběru. Podrobnosti o způsobu doručení a cenách dopravy budou uvedeny v souhrnu objednávky.
VI. Odstoupení od smlouvy
1. Odstoupení od Smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy bez uvedení důvodu, pokud není specifikováno jinak pro Digitální obsah nebo Služby, u kterých bylo již započato s plněním.
2. Odstoupení od Smlouvy u Digitálního obsahu
Uživatel bere na vědomí, že v případě objednávky digitálního obsahu (např. e-booky, online kurzy, webináře) a souvisejících Služeb, které byly poskytnuty před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, ztrácí právo na odstoupení od Smlouvy, pokud výslovně souhlasil se zahájením poskytování tohoto obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení. Tento souhlas musí být poskytnut aktivním potvrzením (např. zaškrtnutím políčka při objednávce).
3. Vrácení Zboží
V případě odstoupení od Smlouvy týkající se fyzických produktů (např. kosmetiky, potravinových doplňků) je Uživatel povinen vrátit Zboží nepoškozené a v původním obalu na vlastní náklady. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato. Pokud Uživatel nevrátí Zboží v původním stavu, má Poskytovatel právo na snížení vrácené částky odpovídající hodnotě poškozeného Zboží.
4. Odstoupení od Smlouvy v případě prodlení s dodáním
Uživatel, který je Spotřebitelem, může odstoupit od Smlouvy také tehdy, pokud by Poskytovatel byl v prodlení s dodáním Produktu a svou povinnost by nesplnil ani bez zbytečného odkladu poté, co byl Uživatelem vyzván k plnění, nebo v dodatečné výslovně dohodnuté lhůtě. Bez dodatečné lhůty může Spotřebitel od Smlouvy odstoupit jen tehdy, odmítl-li Poskytovatel Produkt dodat nebo je zjevné, že ho nedodá, anebo vyplývá-li ze vzájemného ujednání nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Cena bude Uživateli vrácena bez zbytečného odkladu po odstoupení od Smlouvy.
5. Odstoupení od Smlouvy v případě prodlení Uživatele
Pokud by Uživatel ve stanovené lhůtě neuhradil cenu za Produkt, nebo pokud by došlo k jinému prodlení ze strany Uživatele, má Poskytovatel právo od Smlouvy odstoupit. V takovém případě nebude Uživateli vrácena žádná částka za Produkt, který nebyl zaplacen, a Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku. V případě, že Poskytovatel již dodal Produkt nebo poskytnul Službu, Uživatel není oprávněn požadovat vrácení platby za nevyužitou část Služby nebo Produktu.
VII. Reklamace a práva z vadného plnění
1. Reklamace
Reklamace je možná v případě vadného plnění, včetně Digitálního obsahu a Zboží, v souladu s platnými právními předpisy, zejména v souladu s ustanoveními § 1914 až 1925 Občanského zákoníku, pokud jde o Zboží, nebo § 2389a až 2389s Občanského zákoníku, pokud jde o Digitální obsah.
2. Uplatnění práv z vadného plnění
Práva z vadného plnění je Uživatel povinen uplatnit co nejdříve po zjištění vady, a to bez zbytečného odkladu. Pokud je Uživatel Spotřebitelem, platí, že vada, která seprojeví do 1 roku od dodání Zboží nebo Digitálního obsahu, se považuje za vadu,která existovala již při dodání, pokud Poskytovatel neprokáže opak.
VIII. Další podmínky
Osobní podpora
Pokud je součástí Produktu s Digitálním obsahem osobní podpora Poskytovatele (online poradny, živá vysílání, podpora v uzavřené facebookové skupině apod.), je to na Webu u tohoto Produktu uvedeno; v opačném případě osobní podpora součástí Produktu není.
Změny v termínu a programu
Pokud osobní podpora součástí Produktu je, vyhrazuje si Poskytovatel právo provést změny předem oznámeného termínu konání, programu, lektorů apod., a to v případě vzniku neočekávané události. Všechny případné změny budou Uživateli neprodleně oznámeny. Z důvodu těchto změn nemá Uživatel právo odstoupit od Smlouvy.
Storno podmínky a garance
Pro Produkty s Digitálním obsahem se uplatní storno podmínky (garance) uvedené v popisu daného Produktu na Webu. Uživatel tak může ve lhůtě uvedené na Webu kontaktovat Poskytovatele a požádat o vrácení peněz. Jsou-li splněny stanovené podmínky této garance, vrátí Poskytovatel Uživateli zaplacenou Cenu na účet Uživatele, ze kterého byla Cena zaplacena, nedohodnou-li se smluvní strany výslovně jinak.
Nevyužití součástí Produktu
Nevyužije-li Uživatel z jakéhokoli důvodu některou součást Produktu (tedy např. nezúčastní-li se online poradny, živého vysílání, nezhlédne-li veškerý Digitální obsah, který je součástí kurzu apod.), náhrada za tuto nevyužitou součást Uživateli nepřísluší.
IX. Závěrečná ustanovení
1. Právní řád
Smlouvy mezi Poskytovatelem a Uživatelem se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2. Vyšší moc
V případě výpadku nebo jiné vyšší moci nenese Poskytovatel odpovědnost za škodu vzniklou v souvislosti s případem vyšší moci, jakým může být například přírodní katastrofa, pandemie, státní zásahy, výpadky elektřiny, výpadky služeb třetích stran apod. Trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, je Poskytovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy, přičemž se zavazuje vrátit Uživateli jakoukoli částku, kterou Uživatel zaplatil.